Alternativ behandling

I vores Kinesiske Naturlægehus på Fyn tilbyder vi behandling til stort set alle symptomer og problemer, men ikke mindst tilbyder vi flere former for behandling.

Fælles for alle vores behandlinger, er den videnskab, som lægger til grund for den behandling, bygget op på mere end 4.000 års erfaring med oprindelse i Kina. Med andre ord er det nogle meget gennemtestede behandlingsformer.

Derudover er det også afgørende for os at behandle på højeste niveau. Vi inviterer derfor kinesiske læger og professorer med forskellig specialviden hertil med henblik på, at tilbyde vores patienter behandlingsrådgivning på højeste niveau.

Dr. Hong vil altid være tilstede ved behandlingerne, og vil i samarbejde med patient og gæstelægen drøfte hvilken behandling der vil være bedst for patienten, hvorefter Dr. Hong eller gæstelægen vil udfører behandlingen.

Fokus på kroppen som helhed

I den kinesiske naturlægevidenskab (også kendt som TCM, Traditional Chinese Medicin) lægger vi stor vægt på at kigge på kroppen som en helhed. Smerter og symptomer ét sted kan sagtens have sin årsag et ganske andet sted i kroppen, hvorfor vi undersøger og behandler med udgangspunkt i et holistisk menneskesyn.​

​Det betyder også, at du ofte vil få mere for pengene end med en almindelig alternativ behandling, fordi selv problemer i foden mange gange vil kræve behandling af andre dele af kroppen for at blive udbedret. Det handler kort sagt om, at hjælpe og bedre kroppen med at genfinde sin balance og energi. På denne måde mindsker man ikke kun ét konkret problem, men minimere og forebygger også andre symptomer og skavanker, både fysiske og psykiske.

Prøv alternativ behandling

Ønsker du at prøve en af Danmarks mest professionelle behandlinger baseret på original kinesisk naturlægevidenskab, så er vores lægehus på Fyn klar til at tage imod dig og sørge for at bringe balance og ro i din krop.

Vi tilbyder rolige og behagelige rammer, hvori du uden tvivl vil få en god oplevelse og ikke mindst en professionel og seriøs behandling.

Kontakt os gerne og dan dit helt eget indtryk eller læs vores patienters beretninger her.

Hong-Klinik ved Hong Xiao Xie

Hunderupvej 153 - 5230 Odense M